fredag 6 maj 2016

Snabbvisit i Borgå

Så nu har vi kommit till Borgå var Alex mormor och morfar bor. Här bor även några kusiner till honom och idag kom två av dem för att träffa Alex. Vi kommer åka till Lovisa lite senare idag och komma tillbaka till Borgå imorgon. Meningen är att vi skall fira morsdagen med blinier hos mina föräldrar och mina syskon kommer också. Sååå spännande att jag nu också får fira morsdag!

När vi kom till Borgå var det så härligt att se hur hunden Oppe blev överlycklig av att se oss! Så man saknar den hunden i Åbo. Oppe tycker sååå mycket om Alex och givetvis tycker Alex också om honom. Jag hoppas att Oppes och Alex vänskap hålls förevigt! Oppe brukar inte tycka om barn...


Så här är vår dag i bilder!
 




Alex saker är naturligtvis packade i hans egen väska!



Äldsta kusinen Amanda



Alex kusin och min guddotter Livia

Godisarna! <3



Ha en skön helg!

<3 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar