torsdag 14 juli 2016

Jag är inte...

...gravid. Jag är inte gravid.
 
 
TYVÄRR. Inte meningen att skaffa ett till barn ännu. Jag råkade formulera gårdagens text lite klumpigt då jag skrev att "Alex pratar mycket om syskon, han sku sååå vela ha syskon nu genast. Kröhöm, kröhöm.. ;)". Det där kröhömmet kan tolkas fel. 
 
Fast jag dagligen tänker på syskon åt Alex så har vi inte riktigt nu lämpligt för ett till barn. Både jag och Tuomas skall nog studera färdigt och så vill jag ha energi för bröllopsplaneringarna.  Fast min graviditet var ganska lätt så kan jag inte förvänta mig att följande graviditet skulle vara likadann. Dessutom kan jag inte vid nästa graviditet slappa och ta det lugnt eftersom Alex kommer kräva all min uppmärksamhet. Men alltså babyfeber har jag hela tiden och jag bara väntar på att få vara gravid igen. Hoppas, hoppas att vi kan få fler barn!
 
 

 


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar